8. mai 2012

All American girl

Ja, hva kan jeg si !
Plutselig ble det en liten pause her, og det var ikke meningen.
Men sånn er det av og til, jeg tutler rundt
også bare glemmer jeg hele bloggen
 og at jeg kanskje burde legge inn noen ord.

Jeg har ihvertfall laget en LO som jeg tenkte jeg kunne dele med dere:



Denne er om Camilla og hun er blitt en litt All american girl.
Dvs at hun digger flagget på klær o.l. 
Hennes drøm er å reise bort dit når hun blir eldre. 
Og hun drømmer om en karriere innen film og dans. 
Kjekt med store drømmer.

Tittelen på LO`en er fra Melissa Etheridge sin sang
og selv om sangen ikke kan sammenlignes
 ang Camilla, så synes jeg tittelen var passende.


Camilla har også lakket neglene sine i flagget til USA, 
hun er en kreativ sjel som elsker å dille og pynte seg :)

Dette var alt for denne gang, skal komme senere tilbake med noen bilder fra da jeg var på Voss og besøkte en venninne. Må bare få en tillatelse å få publisert noen bilder først :D


Ingen kommentarer: