28. juli 2009

Se - hun scrapper............

Endelig har jeg scrappet igjen, enkle sider men likevel scrappet.

Etter jeg så i Marie sine feriejournaler bestemte jeg meg for å lage et turalbum.
Etter oppholdet på hauglandsenteret, har jeg et opplegg der jeg skal
trene 3 ganger i uken, og da blant annet gå tur i skog og mark.
Fra å være en person som hater å trene, har jeg blitt en person
som faktisk synes det er litt kjekt.
Liker best å gå i marken, men forakter ikke treningssenteret heller.

Sidene mine er forholdsvis enkle, men jeg synes det er en grei dokumentasjon på
utviklingen min og litt kjekt å gjøre noe ut av det.

Beklager dårlig scanning, men det ble gjort litt hastig


Min første tur opp et fjell på hauglandsenteret,
dette er egentlig en dobbelside der teksten står på andre siden.
Jeg har aldri vært så stolt over å klare å klatre opp et fjell før.
Synes det var svintungt, men fikk god oppmuntring av fysiostudenten min.
Dette er min 3 dag der oppe.


Alle der oppe på haugland snakker om Steinen, og selvsagt var det et mål.
Det går jevn stigning opp hele tiden. Har en litt kondis så går det egentlig greit,
men for en som var totalt utrent da hun ankom haugland var dette stort :)


WOW, aldri har jeg vært så sliten og hatt så lyst til å snu som da jeg klatret opp til storåsen.
Det var rett og slett et slit og et ork, men jeg greide det til slutt og
var enda mer stolt enn de 2 andre målene jeg hadde.


Lavoen var også en løype på haugland, men det var mer en koseløype.
Dit ut gikk jeg mange ganger den siste uken og bare storkoste meg.
Et nydelig sted som jeg gleder meg til å besøke igjen :)

Dette er mine sider fra oppholdet på hauglandsenteret,
masse herlige minner som jeg kommer alltid til å bære med meg.
Jeg vil påstå at oppholdet forandret livet mitt.

Nå håper jeg at scrappesperren min har løsnet slik at jeg kan få laget mange flere sider til turalbumet mitt. Har ihverfall en del bilder som skriker etter å bli scrappet.

Takk for at du titter og ligg gjerne igjen en kommentar ;)

5 kommentarer:

Åshild sa...

Så flott, Vibeche - både det at du scrapper, de flotte turene du forteller om og ikke minst den store forandringen du har gjort! Dette står det respekt av - på alle måter. Du imponerer meg virkelig. Og inspirerer :)

Klem

Aquarell sa...

Så flotte sider! Morsomt å se deg scrappe igjen, og skikkelig inspirerende å lese om turene dine og se alle de flotte bildene.
Ha en flott dag!:D

Sonja sa...

you go girl!!!

klem fra Sonja

Elisabeth sa...

Kjempeflotte lo'er! Jeg likte best "Steinen" og "Storåsen", og de er begge lagret til inspirasjon. Liker den enkle, men flotte stilen din :)

Synes det er spennende å lese om turene dine, og ikke minst se bilder :)

Ingunn sa...

Dette blir et inspirerende album - koser meg med å lese om turene du er på!