14. august 2009

Kanadaskogen

Da har jeg fått gått i Kanadaskogen også,
et sted jeg har hørt mye om og vet at det finnes flere stier i,
men jeg har aldri vært der. Før nå ;)

Måtte gå langs vannet, synes det var så koselig.

En liten pause på steinen som lå i vannkanten.
Må jo også nyte naturen.

Noen sopper

Flott natur, som bare skriker etter å bli tatt bilde av

Nærbilde.
---
Var en koselig ettermiddagstur og kjekt med nye opplevelser.
Her skal jeg gå flere ganger, må jo utforske de andre løypene som finnes der.
Ha en strålende helg alle sammen.

5 kommentarer:

banglamarie sa...

Så flott!!

Ann Hedvig sa...

Jeg er bare sååå imponert Vibeche, du har virkelig kommet deg ut på tur, og slaker ikke av.

Dette står det virkelig respekt av :o)

Ha en super helg!


stor klem!

Maren sa...

Kjempeflotte bilder! Ser ut som en flott plass - jeg blir gjerne med en gang! :)

Eli sa...

Er absolutt mange fine steder i skogen der. Fine bilder :) Klem

Elisabeth sa...

Fine bilder. Såg ut som en herlig tur :) Kanadaskogen, er ikke det på Bønes eller noe sånnt? Fikk lyst til å gå der selv :) Klem