26. desember 2012

Julefeiringen vår!

Her er noen mobilbilder fra vår julefeiring.
Kvaliteten er ikke så bra, siden de er tatt med mobil, og uten noe særlig lyskilde.
Men de viser hvordan vi har feiret julaften med familien :)

 Juletreet forsvant nesten pga alle gavene!

 Meg og min bror foran juletreet.

 Jentene mine sammen med sin olle :)

 Litt snapchat bilder ble sendt rundt til venner fra Sandra,
flott galskap!

 Obligatorisk bilde foran juletreet, ikke alltid lett å få de til å samarbeide! 

Mine flotte jenter!

Kan noen gjette hva min far fikk til jul av oss!

 Deilig å finne frem koseklærene på kvelden og bare slenge seg utover sofaen :)


1 juledag er oppe hos oss, hvor vi koser oss med en god og lang brunsj med min familie og spiller litt forskjellige spill, som her: Kortskalle.
Er vi ikke flotte?

Har hatt en herlig julefeiring med familien, lykkelig !




1 kommentar:

Aquarell sa...

Ha-ha-ha, så herlige bilder! Snapchat bildet med kniven i bakgrunnen, og ikke minst kortskallebildene... :)
Ser ut som en aldeles herlig julefeiring.
Kos dere videre i romjula,juleklem! :)